opowiesci wigilijne plakat

KONKURS PLASTYCZNY- REGULAMIN
ORGANIZATOR: Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Lubartowie

CELE KONKURSU:

  • utrwalenie i przechowywanie ponadczasowych tradycji kulturowych
  • wychowywanie w duchu szacunku dla wartości chrześcijańskich, narodowych i rodzinnych
  • wymiana doświadczeń metodycznych i artystycznych nauczycieli i instruktorówprowadzących zajęcia plastyczne

TEMATYKA:

  • Boże Narodzenie, świąteczne i noworoczne obrzędy religijne i rodzinne - tradycja i współczesność.

TECHNIKA:

  • malarstwo, rysunek, grafika, kolaż
  • formy przestrzenne: szopki

FORMATmaksymalnie A-3

UCZESTNICTWO:

Konkurs kierowany jest do przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych funkcjonujących na terenie powiatu lubartowskiego.

KATEGORIE:

  • Prace plastyczne – płaskieoceniane będą w czterech grupach wiekowych:
    • klasy przedszkolne,
    • klasy I-III,
    • klasy IV-VI,
    • VII-VIII
  • Prace przestrzenne – szopki -oceniane będą w dwóch kategoriach:
    • indywidualnej
    • zbiorowej (rodzinnej)

OPIS PRAC:

Prace powinny być opisane na odwrocie drukowanym pismem i zawierać następujące informacje: imię i nazwisko autora, klasa, szkoła lub placówka, miejscowość, adres, telefon, e-mail, nauczyciel/instruktor.

Tabla do podpisu pracy dostępna poniżej w sekcji PLIKI DO POBRANIA

Uwaga! Prosimy, aby w opisie podawać klasę, a nie wiek dziecka! (w celu ustalenia kategorii wiekowej).

 

TERMIN, MIEJSCE NADSYŁANIA PRACdo 5 grudnia 2024 r. na adres:

Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury,

ul. Słowackiego 7, 21-100 Lubartów

tel. 81 855 3786, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE:

  • Prace niezgodne z regulaminem, zniszczone w wyniku niewłaściwego opakowania nie będą uczestniczyły w konkursie.
  • Nadesłane na konkurs prace płaskie nie będą zwracane i wejdą w skład zbiorów galerii PMDK. Szopki , które nie zostały nagrodzone będzie można odebrać z siedziby PMDK od 13 do 20 grudnia 2024 r.Szopki laureatów konkursu będzie można odebrać od 31 stycznia do 7 lutego 2025 r.
  • Szopki nieodebrane w wyznaczonym terminie przechodzą na własność PMDK.
  • Jury konkursu przyzna nagrody i wyróżnienia autorom najciekawszych prac konkursowych.

­__

  • Wyniki konkursu oraz informacja o terminie uroczystego podsumowania konkursu zostaną zamieszczone na stronie: pmdk.lubartow.pl, www.facebook.com/pmdklubartow.
  • INFORMACJA DLA LAUREATÓW: warunkiem otrzymania dyplomu oraz przyznanej nagrody jest udział w uroczystym podsumowaniu konkursu.

Każda szkoła lub placówka przesyłająca prace proszona jest o:

  • Dołączenie listy osób biorących udział w konkursie /imię, nazwisko ucznia, klasa, imię
    i nazwisko nauczyciela/.
  • Podpisanie i dołączenie KLAUZULI ZGODYna przetwarzanie danych i wykorzystanie wizerunku uczestnika (formularz dołączony do regulaminu). 

UWAGA:

  • Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wykorzystywania prac do celów promocyjnych i publikacji. Udział w konkursie oznacza zgodę na publikację prac, dokumentację fotograficzną z imprezy, a także publikację danych osobowych wynikających z regulaminu oraz w celach marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.

_______________________________________________________________________________________________

PLIKI DO POBRANIA

icon pdf

 

REGULAMIN 

 

icon pdf

 

ZGODA RODO

 

icon pdf

 

TABELA DO PODPISU PRACY