KONKURS PLASTYCZNY- REGULAMIN
ORGANIZATOR: Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Lubartowie
CELE KONKURSU:
- utrwalenie i przechowywanie ponadczasowych tradycji kulturowych
- wychowywanie w duchu szacunku dla wartości chrześcijańskich, narodowych i rodzinnych
- wymiana doświadczeń metodycznych i artystycznych nauczycieli i instruktorówprowadzących zajęcia plastyczne
TEMATYKA:
- Boże Narodzenie, świąteczne i noworoczne obrzędy religijne i rodzinne - tradycja i współczesność.
TECHNIKA:
- malarstwo, rysunek, grafika, kolaż
- formy przestrzenne: szopki
FORMAT: maksymalnie A-3
UCZESTNICTWO:
Konkurs kierowany jest do przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych funkcjonujących na terenie powiatu lubartowskiego.
KATEGORIE:
- Prace plastyczne – płaskieoceniane będą w czterech grupach wiekowych:
- klasy przedszkolne,
- klasy I-III,
- klasy IV-VI,
- VII-VIII
- Prace przestrzenne – szopki -oceniane będą w dwóch kategoriach:
- indywidualnej
- zbiorowej (rodzinnej)
OPIS PRAC:
Prace powinny być opisane na odwrocie drukowanym pismem i zawierać następujące informacje: imię i nazwisko autora, klasa, szkoła lub placówka, miejscowość, adres, telefon, e-mail, nauczyciel/instruktor.
Tabla do podpisu pracy dostępna poniżej w sekcji PLIKI DO POBRANIA
Uwaga! Prosimy, aby w opisie podawać klasę, a nie wiek dziecka! (w celu ustalenia kategorii wiekowej).
TERMIN, MIEJSCE NADSYŁANIA PRAC: do 5 grudnia 2024 r. na adres:
Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury,
ul. Słowackiego 7, 21-100 Lubartów
tel. 81 855 3786, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Prace niezgodne z regulaminem, zniszczone w wyniku niewłaściwego opakowania nie będą uczestniczyły w konkursie.
- Nadesłane na konkurs prace płaskie nie będą zwracane i wejdą w skład zbiorów galerii PMDK. Szopki , które nie zostały nagrodzone będzie można odebrać z siedziby PMDK od 13 do 20 grudnia 2024 r.Szopki laureatów konkursu będzie można odebrać od 31 stycznia do 7 lutego 2025 r.
- Szopki nieodebrane w wyznaczonym terminie przechodzą na własność PMDK.
- Jury konkursu przyzna nagrody i wyróżnienia autorom najciekawszych prac konkursowych.
__
- Wyniki konkursu oraz informacja o terminie uroczystego podsumowania konkursu zostaną zamieszczone na stronie: pmdk.lubartow.pl, www.facebook.com/pmdklubartow.
- INFORMACJA DLA LAUREATÓW: warunkiem otrzymania dyplomu oraz przyznanej nagrody jest udział w uroczystym podsumowaniu konkursu.
Każda szkoła lub placówka przesyłająca prace proszona jest o:
- Dołączenie listy osób biorących udział w konkursie /imię, nazwisko ucznia, klasa, imię
i nazwisko nauczyciela/. - Podpisanie i dołączenie KLAUZULI ZGODYna przetwarzanie danych i wykorzystanie wizerunku uczestnika (formularz dołączony do regulaminu).
UWAGA:
- Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wykorzystywania prac do celów promocyjnych i publikacji. Udział w konkursie oznacza zgodę na publikację prac, dokumentację fotograficzną z imprezy, a także publikację danych osobowych wynikających z regulaminu oraz w celach marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
_______________________________________________________________________________________________
PLIKI DO POBRANIA