XX POWIATOWY KONKURS PLASTYCZNY
OPOWIEŚCI WIGILIJNE 2018
REGULAMIN
- I.ORGANIZATOR: Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Lubartowie.
- II.CELE KONKURSU:
- utrwalenie i przechowywanie ponadczasowych tradycji kulturowych
- wychowywanie w duchu szacunku dla wartości chrześcijańskich, narodowych i rodzinnych
- wymiana doświadczeń metodycznych i artystycznych nauczycieli i instruktorów prowadzących zajęcia plastyczne
- III.TEMATYKA:
Boże Narodzenie, świąteczne i noworoczne obrzędy religijne i rodzinne - tradycja i współczesność.
- IV.TECHNIKA:
- malarstwo, rysunek, grafika, kolaż
- formy przestrzenne: szopki
- V.FORMAT: maksymalnie A-3
- VI.UCZESTNICTWO: konkurs kierowany jest do przedszkolaków, uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych funkcjonujących na terenie powiatu lubartowskiego.
- VII.KATEGORIE:
Prace plastyczne – płaskie oceniane będą w czterech grupach wiekowych:
- klasy przedszkolne
- klasy I-III
- klasy IV-VI
- kl. VII-VIII i kl. III gimnazjum
Prace przestrzenne – szopki - oceniane będą w dwóch kategoriach:
- indywidualnej
- zbiorowej (rodzinnej)
- VIII.OPIS PRAC: prace powinny być opisane na odwrocie drukowanym pismem:
autor, klasa, szkoła lub placówka, miejscowość, adres, telefon, nauczyciel/instruktor.
Uwaga! Prosimy, aby w opisie podawać klasę, a nie wiek dziecka! (w celu ustalenia kategorii wiekowej).
- IX.TERMIN, MIEJSCE NADSYŁANIA PRAC: do 3 grudnia 2018 r. na adres:
Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury,
ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów
tel. 81 855 3786
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- X.POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Prace niezgodne z regulaminem, zniszczone w wyniku niewłaściwego opakowania nie będą uczestniczyły w konkursie.
- Nadesłane na konkurs prace płaskie nie będą zwracane i wejdą w skład zbiorów galerii PMDK. Szopki , które nie zostały nagrodzone będzie można odebrać z siedziby PMDK od 17 do 23 grudnia 2018 r. Szopki laureatów konkursu będzie można odebrać od 31 stycznia do 8 lutego 2019 r.
- Jury konkursu przyzna nagrody i wyróżnienia autorom najciekawszych prac konkursowych.
- Wyniki konkursu oraz informacja o dokładnym terminie uroczystego podsumowania konkursu zostaną zamieszczone na stronie: www.mdk.lubartow.pl, www.facebook.com/pmdklubartow
- INFORMACJA DLA LAUREATÓW: warunkiem otrzymania dyplomu oraz przyznanej nagrody jest udział w uroczystym podsumowaniu konkursu.
- XI.Każda szkoła lub placówka przesyłająca prace proszona jest o :
- 1.Dołączenie listy osób biorących udział w konkursie /imię, nazwisko ucznia, klasa, imię
i nazwisko nauczyciela/. - 2.Podpisanie i dołączenie KLAUZULI ZGODY na przetwarzanie danych i wykorzystanie wizerunku uczestnika.
- 3.Każda praca powinna być opisana wg wzoru pismem drukowanym:
NAZWISKO i IMIĘ |
|
KLASA |
|
TYTUŁ PRACY PLASTYCZNEJ FOTOGRAFICZNEJ, LITERACKIEJ |
|
SZKOŁA/ INSTYTUCJA |
|
ADRES, E-MAIL, TELEFON PLACÓWKI |
|
NAZWISKO I IMIĘ NAUCZYCIELA |
|
W przypadku braku wymaganych informacji o autorze praca nie będzie oceniona. Prace przysłane na konkurs nie będą zwracane.
UWAGA:
Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość wykorzystywania prac do celów promocyjnych i publikacji. Udział w konkursie oznacza zgodę na publikację prac, dokumentacji fotograficznej z imprezy, a także danych osobowych wynikających z regulaminu oraz w celach marketingowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
KLAUZULA ZGODY na przetwarzanie danych i wykorzystywanie wizerunku uczestnika konkursu (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 - RODO)
- 1.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (danych osobowych mojego dziecka) w celach organizacji i przeprowadzenia konkursu (wystawy, imprezy) oraz udostępnienia informacji o wynikach konkursu.
- 2.Przyjmuję do wiadomości, iż administratorem danych osobowych jest Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Lubartowie, ul. Szaniawskiego 64, 21-100 Lubartów.
- 3.Posiadam wiedzę, że podanie danych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przeprowadzenia konkursu.
- 4.Wyrażam zgodę na nieodpłatne używanie, wykorzystanie i rozpowszechnianie mojego wizerunku (mojego dziecka), utrwalonego jakąkolwiek techniką na wszelkich nośnikach (w tym w postaci fotografii i dokumentacji filmowej) przez Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury w Lubartowie na potrzeby konkursu.
- 5.Niniejsza zgoda jest nieodpłatna, nie jest ograniczona ilościowo, czasowo ani terytorialnie.
- 6.Dla potrzeb konkursu mój wizerunek (mojego dziecka) może być użyty do różnego rodzaju form elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób, może być uzupełniony towarzyszącym komentarzem. Nagrania filmowe z jego udziałem mogą być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających na potrzeby konkursu (wystawy, imprezy) oraz w celach informacyjnych.
- 7.Niniejsza zgoda obejmuje wszelkie formy publikacji, w szczególności rozpowszechnianie
w mediach (w tym w Internecie na stronach Powiatowego Młodzieżowego Domu Kultury
w Lubartowie, na portalach społecznościowych: Facebook, Twitter, YouTube itp. oraz zamieszczenie w materiałach promocyjnych i informacyjnych. - 8.Mój wizerunek (wizerunek mojego dziecka) nie może być użyty w formie lub publikacji dla mnie obraźliwej i nie może naruszać w inny sposób moich dóbr osobistych.
Zezwalam na przetwarzanie danych osobowych dziecka dla potrzeb statystycznych placówki oraz potrzeb organizacji i promocji konkursu oraz publikację dzieła, jak i wizerunku dziecka na w/w warunkach
.........................................................................................................................
(imię i nazwisko dziecka)
..............................................................................................
(podpis rodziców lub opiekunów prawnych)